feelandloveofwerewolf(عشق و احساس گرگینه)

رمان عاشقانه ی عشق و احساس گرگینه

feelandloveofwerewolf(عشق و احساس گرگینه)

رمان عاشقانه ی عشق و احساس گرگینه

دل نوشته ی ادوارد شخصیت قصه ی ما:

در جنگل من هوا سرد است...

روباه ها قصد فریبم را دارند...

باوجود سختی ها وزخم های روی تنم...

من هنوز گرگ مانده ام...

با وجود اینکه آسمان را ابرهای تیره فرا گرفته....

من هنوز به خورشید خیره می شوم...

با اینکه خورشید تابناک وجودم را جسما و روحا به آتش میکشد.

با وجود اینکه همه چیز بر علیه من است...

ولی من هنوز بر فراز کوه با غرور زوزه میکشم...

ای سرنوشت من..!!!

بدان که طوفان سختی هایت...

آتش وجودم را خاموش نخواهد کرد...

من تا آخر ایستاده ام...

خلاصه ای از  مقدمه ی داستان عشق و احساس گرگینه به قلمMahsa.g.p

بزودی..

نظرات 1 + ارسال نظر
amirali دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 15:05

واقعا متن های زیبایی هستن امیدوارم که هر چه زودتر این رمان زیبا به بازار بیاد بی صبرانه منتظر خوندش هستم از مقدمه ها و مطالب معلومه که رمان زیبایی نوشتن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.